Image Map

poniedziałek, 22 lipca 2013

Witajcie!

Mam na imię Ania i mam 13 lat. Niektórzy z Was mogą mnie kojarzyc z mojago dawnego bloga, Annie.
Zrezygnowałam z jego prowadzenia z powodów osobistych. Teraz jednak wracam.

Ten blog będzie inny. Znajdziecie tutaj wiele porad "urodowych", outfity, recenzje. Będę też pisała o moim życiu i muzyce. Notki pojawiac się będą nieregularnie w różnych odstępach czasowych. O dłuższych przerwach w pisaniu postaram się jednak Was powiadamiac. Jeżeli chcecie wiedziec co umnie nowego, wpadajcie na Mojego Twittera

Wszelkie sprawy kierujcie do mnie na email, bądź GG (Kontakt)

Na samym końcu pragnę podziękowac Małgosi za motywowanie mnie.


Mam nadzieję, że mój blog przypadnie Wam do gustu i nie raz mnie odwiedzicie ;)

2 komentarze :

  1. No to życzę powodzenia w prowadzeniu nowego bloga!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia !!!
    I także mam na imię Ania tylko,że mam 11 lat.

    Skom? http://my-summer-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.