Image Map

wtorek, 23 lipca 2013

Krótka historia moich włosów

Witajcie!

Na samym początku funkcjonowania tego bloga chcialabym trochę opowiedziec o moich włosach...
Z góry przepraszam za jakośc zdjęc, były robione różnymi urządzeniami, w różnym czasie.

***

Od zawsze miałam długie włosy. Dziękuję za to mojej mamie, która kiedy byłam mniejsza, pletła mi warkocze i inne cuda. Póki miałam te 8 lat moje włosy były naprawdę cudowne. Długie, błyszczące, mocne.


Jednak zaczęłam się starzec... Włosy straciły blask, stały się bardzo matowe. Ponadto zrobiły się suche, a końcówki  zaczęły się rozdwajac. Tak, zniszczyły się. Najprawdopodobniej winę za to ponosiły nieodpowiednie kosmetyki, warunki klimatyczne oraz niewłaściwe postępowanie z nimi.


Na szczęście, nie było jeszcze za późno na ratunek. Wzięłam się w garśc i zaczęłam o nie dbac. Maseczki, płukanki, zmiana kosmetyków. To wszystko przyniosło efekty.
Obecnie stan moich włosów się poprawił. Nie jest co prawda idealnie, ale napewno lepiej niż 3 miesiące temu.




Moje zmagania z włosami i recenzje kosmetyków będziecie mogli znaleźc już wkrótce. Mam nadzieję, że moje porady przydadzą się nam - włosomaniaczkom ;)

***

Biorę udział w rozdaniu u Klaudii, Roksany i Kasi. Serdecznie zapraszam na ich blogi!

3 komentarze :

  1. najładniejsze jest ostatnie zdjęcie :)

    zapraszam : recenzje-ksiazek-nikoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy w wakacje odpoczywają od wszystkich kosmetyków. Zawsze katuję je suszarkami, prostownicami, piankami, lakierami.. więc teraz mają urlop :>
    Fajnego masz bloga, powodzenia w prowadzeniu ;)

    http://namalujswojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czytając twojego bloga myślałam, że jesteś dużo starsza a okazało się, że masz 13 lat ;o świetny blog :) zapraszam do mnie
    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.