Image Map

wtorek, 23 lipca 2013

Recenzja: Maybelline Colo Rama

Dobry wieczór!

Jest godzina 00:10 i coś czuję, że jest to idealna pora na napisanie pierwszej recenzji.


Kosmetykiem, który zostanie oceniony będzie lakier Colo Rama Maybelline. 

Moja mama kupiła go na jakiejś promocji w Rossmanie.  

Granat nr 80 & Róż nr 27



 Pierwsze wrażenie po odkręceniu pokrywki jest pozytywne. Pędzelek jest ładnie wyprofilowany, odpowiednia ilośc kosmetyku osadza się na nim. Pierwszą warstwę nakłada się idealnie. Szybko wysycha, jest gładka, bez smug. Niestety z drugą jest gorzej. Trzeba długo czekac na zaschnięcie lakieru, tworzą się grudki.

 Sam kolor jest bajeczny, delikatnie połyskuje, świetnie prezentuje się na pazokciu. Utrzymuje się około 2-3 dni.

Podsumowując:  Lakier byłby znakomity, gdyby nie problemy z nałożeniem drugiej warstwy. 
Moja ocena: 9/10

Pozdrawiam serdecznie ;)

3 komentarze :

  1. Jak widze całkiem niezły, ja wolę jednak produkty Safari :)
    Obserwujemy? :)
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie cierpię firm Safari. Po prostu nie umiem się tymi lakierami posługiwac. Spoczko ;)

      Usuń
    2. Już obserwuję, dzięki za miły komentarz :)

      Usuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.