Image Map

środa, 24 lipca 2013

Zmiany + Recenzja: Isana, Nagellack Entferner 'Mandelduft'

Witajcie kochani :)

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga. Dlaczego? Otóż z tamtym było wiele problemów. Pisałam do obsługi Google, lecz nic nie zrobili w tej sprawie. Ale będąc szczera, ten wystrój o wiele bardziej mi się podoba.

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze i obserwacje. Zachęcam do śledzenia mnie na Google + i Twitterze :)

***

Pewnego razu, poszukiwałam zmywacza do paznokci. W oczy rzucił mi się Isana, Nagellack Entferner 'Mandelduft' by Rossman. Zachęciła mnie duża butelka (w końcu zawsze lepiej miec więcej)



Cena/Dostępnośc:

Zmywacz można dostac w każdym Rossmanie za niską cenę. 


Opakowanie: 

Jak na zmywacz całkiem ładne. Niestety otwór jest bardzo duży, przez co zwykle wypływa za dużo kosmetyku. Trzeba byc bardzo ostrożnym, a już najlepiej przelac zmywacz do innej butelki.

Zapach:

Mnie osobiście się podoba. Czuc tą migdałową nutkę ;)
Działanie:

Zmywacz bardzo dobrze usuwa lakier z płytki pazokcia. Pięknie schodzą zarówno jasne jak i ciemne kolory. Paznokcie są wygładzone, pachnące. Nie wysusza płytki!

Wydajnośc:

Zmywacz jest mało wydajny, co jest zapewne winą złego opakowania.

Podsumowanie: Moim zdaniem jest to jeden z najlepszych zmywaczy. Jest wart swojej ceny, kupilabym go nawet gdyby koszotwal drożej. Jego jedynym minusem jest mała wydajnośc.

Moja ocena: 9,5/10

7 komentarzy :

  1. dziękuje za odwiedziny u mnie :)
    recenzja bardzo fajna,krótka i konkretna a nad tym zmywaczem nieraz się zastanawiałam tylko zawsze na tym zastanawianiu się kończyło,teraz wiem,że warto się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, serdecznie Ci go polecam. Tylko radzę przelac do jakiejś innej butelki, bo w przeciwnym razie szybko się skończy.

      Usuń
  2. Super blog :)
    Fajna recenzja :D
    Mam akurat ten zmywacz i jest dobry <3

    Zapraszam do mnie i miło by mi było gdybyś dodała do obserwujących :) : http://beyourself6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :-)
    Bardzo fajna recenzja :-)
    Ty także jesteś bardzo fajna :-)

    Skom? http://my-summer-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog. A zmywacza sama używam :)
    garinei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra recenzja. Może kiedyś sobie kupię.
    Blog również mi się podoba.
    Obserwuje ;3

    in-love-with-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.