Image Map

środa, 24 lipca 2013

Kącik porad nr.1

Witajcie w kąciku porad :D
Znajdziecie tutaj rady, które mogą okazac się pomocne.
Stosowanie się do nich pomoże nam zachowac świeży, promienny wygląd przez długi czas.


1. Przed pomalowaniem dokladnie oczyśc płytkę paznokcia i posmaruj ją sokiem z cytryny. Zminimalizuje to ryzyko powstania grudek i smug, dodatkowo zmiękczy skórki
2. Jeżeli masz ochotę na delikatny peeling spróbuj domowego. Najlepszy efekt da lekko zwilżony cukier lub skórka pomarańczy. Pocieraj nią twarz przez około 15 minut.
3. Raz na jakiś czas weź zimny prysznic. Napręży to Twoją skórę, orzeźwi Cie i ochroni przed cellulitem.
4. Susz włosy suszarką posiadającą zimny nawiew. Przez to Twoje włosy nie będą się bardzo niszczyły.
5.Co jakiś czas nałóż na oczy torebkę zwilżonej herbaty, bądź pokruszone kawałki lodu zawinięte w ręcznik. Zapobiegną one puchnięciu i sprawią, że oczy będą bardziej nawilżone
6. Jeśli posiadasz nowe kolczyki, to po pierwszym dniu ich używania przemyj uszy wodą utlenioną. Zabezpieczy to je przed wniknięciem bakterii (niekiedy kolczyki, zwłaszcza wykonane z metalu innego niż złoto i srebro, mogą powodowac jątrzenie się dziurki w uchu)
7. Staraj się nie nakładac na ranę plastra, jeżeli nie ma takiej potrzeby. Skóra, a zwłaszcza ta uszkodzona potrzebuje dostępu do powietrza.
8. Jeśli posiadasz nowy podkład przetestuj go najpierw w domu. Lepiej nie ryzykuj wychodząc gdzieś. Nigdy nie wiesz co się może stac.
9. Zawsze wiąż włosy do snu (notka o fryzurach na noc, już wkrótce)
10. Do drobnych błędów przy malowaniu paznokci używaj specjalnego korektora. Jeśli takiego nie posiadasz, zamocz w zmywaczu patyczek higieniczny.


Miłego wieczoru!

12 komentarzy :

  1. Świetny pomysł na posta, wiele rzeczy dopiero się dowiedziałam! ;) Już czekam na notkę o fryzurach na noc, myślę, że będzie Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, tak się cieszę, że wróciłaś do blogowania! Co jakiś czas wchodziłam na twojego poprzedniego bloga z nadzieją, że jednak coś napiszesz. Za każdym razem nic nie było... A, szkoda, bo uwielbiałam twoje posty!
    Teraz masz tego i będę go z pewnością czytać! Życzę powodzenia! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak mi miło :)

      Z tamtego bloga zrezygnowałam z przyczyn osobistych. Stało się coś co mnie zniechęciło do pisania.
      Lecz wróciłam, stęskniłam się za tym światem.

      Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że większośc blogów które dawniej czytałam już nie istnieje :(

      Usuń
    2. Też bym wróciła do tego świata, bo go się nigdy nie zapomina. Tych ludzi, tych innych blogów.. To jest naprawdę cudowny świat. :))
      Cóż poradzić, że wiele blogów teraz upada.. Taka jest, niestety, blogosfera. Ale mój blog się trzyma i mam nadzieję, że powrócisz do jego czytania. C:
      Czekam na kolejny post!

      Usuń
    3. Oczywiście, że powróce, a nawet Was polecę.
      Uwielbiam Twój blog :D

      Usuń
    4. O, dziękuję. Naprawdę, bardzo mi miło. c:

      Usuń
  3. Ja czekam na notkę o wiązaniu włosów, bo mnie to zaciekawiło. A co do nawilżania oczu z pomocą torebki herbaty nigdy nie słyszałam. Ciekawe pomysły. Może niektóre sama zastosuję.
    http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przydatna notka :))
    obserwujemy?
    pinamint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie informacja o tych włosach. Zaskoczeniem z wszystkich wypisanych porad było przemywanie paznokcia sokiem z cytryny i te wlosy. Ja zawsze słyszałam, ze trzeba mieć rozpuszczone bo związane są bardziej "naciągane" i to obciaża włosy wiec bardzo interesuje mnie twój przyszły artykuł,

    Jakbyś miała wolną chwilę to wpadnij : http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spanie w rozpuszczonych włosach, może powodować ich łamanie i nieestetyczne mięcie. Dodatkowo zwiększa ryzyko powstania kołtunów.

      Sok z cytryny jest jednym z najlepszych naturalnych "kosmetyków". Nie tylko dobrze wpływa na paznokcie, ale także na cerę i włosy. Dodaje się go do wielu maseczek.

      Wpadnę.

      Usuń
  6. Interesujący blog szczególnie ten wpis. Jest bardzo pomocy i dowiedziałam się wielu rzeczy. Będę wpadać tu częściej.

    PS: Czekam na notkę o wiązaniu włosów na noc.

    http://muzyczczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne, ciekawe porady :)


    thisisredfox.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.