Image Map

sobota, 3 sierpnia 2013

Nasze włosy... w nocy!


Witajcie moje drogie :D

Czas na obiecywaną notkę o tym co zrobic z włosami podczas snu. Zapraszam :)


Dlaczego powinnyśmy spac w związanych włosach?
Podczas snu nasze włosy są narażone na nieustanne zginanie ich, mięcie, otarcia od poduszki. Ponadto, w stanie letargu nie potrafimy nad nimi panowac i może dochodzic do ich wyrywania. Wystarczy tylko, że kilka kosmyków zaczepi się o guzik w podszewce, a my gwałtownie odwrócimy się na drugi bok. Nie potrzebujemy spinania włosów tylko wtedy gdy są one krótkie, sięgające nam za ucho.

Jaka powinna byc fryzura na noc?
Fryzura na noc powinna byc przede wszystkim luźna.  Kiedy włosy będą zbyt mocno upięte, rano możemy zaobserwowac utratę objętości. NIE WOLNO nam chodzic spac jeżeli kosmyki są mokre. To największa zbrodnia dla nich.

Czym związac/spiąc włosy?
Gumka powinna byc przede wszystkim gruba i dośc rozciągnięta. Dobrze nada się także materiałowa opaska bądź owijajka (można taką dostac w Rossmanie za około 5 zł). Absolutnie nie nadają się te z metalowymi końcami lub innymi ozdobami. Jeżeli zdecydujemy się na spinkę bądź klamrę, musimy pamiętac żeby była duża, a jej zabki nie były zbyt cienkie.

Ja osobiscie używam:





1. Pętelka:

Dokładnie zaczesujemy włosy i układamy je w taką pętelkę. Następnie końcówki bierzemy do góry i spinamy wsówką.



 2. Warkocz

Zaczesujemy włosy na bok i pleciemy na nich luźny warkocz.
Uwaga: Rano włosy mogą się falowac!




3. Ślimaczek

Dokładnie zaczesujemy włosy i układamy je w takiego "ślimaczka" i spinamy spinką do włosów.
Uwaga: Fryzura tylko dla tych co śpią na boku!



 To tylko kilka z możliwych fryzur do spania. Są to wszystkie których używam, lecz zdecydowanie moją ulubioną jest nr 3.

Mam nadzieję, że wszystko jasno i wraźnie zaprezentowałam.
W razie jakichkolwiek pytań - piszcie.

***

Dziękuję Wam wszystkim serdecznie za ponad 1000 wejśc :* Jesteście kochani!
Proszę o głosowanie w ankiecie.

I na koniec, taki tam bonus - łazienkowa fotka :)


Dobrej nocy życzę!

15 komentarzy :

  1. Ja mam włosy trochę przed ramiona, ale nijak nie dają się związać w kucyka, nie mówiąc już o innej fryzurze. Jestem zbrodniarzem, często chodzę spać z mokrymi włosami, bo suszą się one sto tysięcy lat i zawsze szkoda mi tych czterdziestu minut na dokładne wysuszenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie kiedy będziesz się kładła spac, przełóż je przez ramię, tak aby leżały one na jednym boku.

      Usuń
  2. Ja właśnie śpię z lekko wilgotnymi włosami związanymi w mocnego koka i zawsze włosy zyskują na objętości w moim przypadku :)

    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko wilgotne włosy są dozwolone, ale pod warunkiem, ze je kręcimy!

      W koku rzeczywiście mogą zachowywac objętośc, u mnie jednak niestety tak się nie dzieje...

      Usuń
  3. Moje włosy wręcz uwielbiają wplątywać się w guziki nawet zaplecione w warkocza.. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od zawsze śpię w kucyku- jest mi tak po prostu wygodniej.
    Pozdrawiam Refleksyjnaa z http://refleksyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również śpię w spiętych włosach ale jak w nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna czekałam na tą notke :)
    Fajnie, zę porobiłaś zdjecia WŁASNYCH fryzur a nie skopiowałaś z neta bo lepiej się można przyjżeć.

    Osobiście nieraz chodze spać z kokiem ale to tlyko temu, że nie chce mi się gumki ściągać ale od dziś bede przykładałą do tego wiekszą uwage :)

    Wpadnij też do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj mi tylko adres swojego bloga, bo nie mogę trafic :)

      Chciałam, aby zdjęcia były w całości moje, byście mogli zobaczyc kro po kroku jak przygotowac fryzurę ^^

      Usuń
  7. Co do maseczek na włosy jakie polecasz tzn jakiej firmy ? ;)
    Chodzi o Kaśkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam firmę Ziaja, w szczególności Maskę intenywna odbudowa (już wkrótce napiszę o niej na blogu!) i Pilomax henna wax.

      Usuń
  8. Jakkolwiek bym nie upięła włosy na noc one i tak zaczną żyć swoim życiem ;) Aczkolwiek najczęściej kładę się spać z włosami spiętymi w stylu koczka/pętelki. A i tak rano budzę się z rozpuszczonymi włosami i gumką Bóg sam wie gdzie. Może one same chcą się uwolnić? Może to wołanie o pomoc. Czasem nie zwracam uwagi na to, że rano mogę wstać z fryzurą 'kwiat róży po burzy' gdyż skóra głowy po całym dniu jest tak przemęczona, że musi odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo często idę spać z mokrymi włosami i powiem szczerze że nie wiedziałam że robię coś złego.. ale uświadomiłas mi to, więc postaram się wymyślić jakies inne rozwiązanie ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja zawsze maltretuję włosy w nocy:( muszę to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz aby były ładne i zdrowe, zstosuj się do moich rad :)

      Usuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.