Image Map

sobota, 3 sierpnia 2013

Liebster Blog Awards!

Witajcie!

Tym razem dostałam dwie nominacje :)
Od MałejMi i It will be easier. Serdecznie zapraszam na ich blogi!
Dziękuję :)




"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za DOBRZE WYKONANĄ ROBOTĘ. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował."


1. Twój ukochany kosmetyk? Za co go kochasz najbardziej?

Mam wiele kosmetyków, które uwielbiam. Jednym z najlepszych będą zdecydowanie perfumy Very Me, dezodoranty i mgiełka Playboy Rock, maska intensywnie odbudowująca na włosy Ziaja, szampon Garnier Fructis dla włosów blond oraz dziecinne kule do kąpieli zmieniające kolor wody :D. Lubię te kosmetyki za sposób działania, a perfumy przede wszystkim za zapach.

2. Co Cię popchnęło do założenia i pisania bloga?

Założyłam bloga, ponieważ uwielbiam testować kosmetyki i tworzyć outfity. Miałam już kiedyś bloga i wiem ile to sprawia frajdy.

3. Czy wzorujesz się na kimś z blogerów, czy starasz się wyrobić własny styl?

Staram się kreować własny styl, lecz czytam także inne blogi w celu rozrywkowym, bądź by  zdobyć pożytecznych informacji.

4. Jakie jest Twoje motto życiowe?

"Nie patrz na ludzi, żyj tak, byś to Ty była szczęśliwa"
"Jutro będzie lepiej"


5. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

Moją najukochańszą pod Słońcem piosenką jest 21 Guns - Green Day'a.

6. Oglądasz vlogerów? Jeśli tak, to jakich?


Najczęściej oglądam Nikrytego Krytyka, AdBustera i Sci Funa. Sporadycznie MacieCioszki.

7. Jaki jest sekret szczęśliwego życia?

Nie patrzeć na ludzi. To jest nasze życie. Oni za nas nie umrą, więc niby dlaczego mają się wtrącać w nasze życie? Oczywiście są osoby, które warto pytać się o radę i ich słuchać np. rodzice przyjaciele, lecz zawsze trzeba pamiętać by nie zagubić siebie.

8. Co jest cenniejsze - intelekt, czy uroda?

Tako rzeczę ja: Pomimo iż prowadzę bloga o modzie i urodzie dla mnie liczy się przede wszystkim intelekt.

9. Jak wygląda dom Twoich marzeń?

Jest to mały domek w okolicach lasu, gdzie mieszkałabym z moim mężem, dziećmi i kilkoma psami.

10. Co Cię najbardziej drażni?

Wiele rzeczy mnie denerwuje, jednak chyba najbardziej irytuje mnie ludzka głupota.

11. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak, to jaki?

Biegam, nie w jakimś klubie, chodzę do parku robię parę kółek i tyle :D

12. Kogo chciał(a)byś pozdrowić w tym poście?

Moich czytelników i komentatorów. To oni mnie motywują do dalszej pracy.


Nominuję:
http://anuula.blogspot.com/

1. Jakie jest Twoje największe i najbardziej skrywane marzenie?
2. Jaki film podbił Twoje serce?
3. Jaki jest Twój ulubiony cytat?

Myślę, że tyle wystarczy!

Miłego dnia.

PS. Zapraszam do głosowania w ankiecie! 





3 komentarze :

  1. http://pralinsss.blogspot.com/ zapraszam do mnie :) bardzo mi się podoba twój blog czekam na kolejne posty ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. 21 Guns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To też moja ulubiona. ♥

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.