Image Map

czwartek, 1 sierpnia 2013

Już sierpień! + Recenja: Isana Hair, Liquid Silk Haarkur

Witajcie kochane :)

Mamy już sierpień!

Przepraszam, ze nie było mnie przez jakiś czas ( i nadal nie będzie), ale jestem u babci i nie mam dostępu do internetu.
Postaram się wkrótce być bardziej aktywna :)

~*~

Jakiś czas temu, poszukiwałam jedwabiu do włosów, więc kupiłam Isana Hair, Liquid Silk Haarkur, które w tym czasie było na promocji:



Cena/Dostępność:

Produkt można kupić w każdym Rossmanie, za około 9 zł.

Opakowanie:

Jego estetyka pozostawiawiele do rzeczenia, jednak jedwab aplikuje się całkiem wygodnie.

Zapach:

Jest całkiem przyjemny.
Dzialanie:

Testowałam ten jedwab od trzech tygodni i powiem szczerze, nie zauważłam jakiś super efektów. Włosy rzeczywiście są miękkie, głądkie i łątwiej się rozczesują. Jednak zauważyłam, że włosy się puszą.

Wydajność:

Produkt jest wydajny. Po trzech tygodniach mam pół tubki.

Podsumowanie: Isana Hair, jest produktem przeciętnym. Niby jakoś tam wpływa na włosy, lecz szału nie ma.
Moja ocena: 6/10

~*~

Chciałabym serdecznie podziękować Wam za komentarze i obserwacje. To dla mnie naprawdę wiele znaczy. Już wkróce poodwiedzam Wasze blogi :D

Mam także małe pytanie: Czy chcielibyście rozdanie? Myślę o zrobieniu takowego, ale jeśli nie będzie chętnych.... 

Do zobaczenia!

9 komentarzy :

  1. Z całego serca polecam jedwab CHI, nie zawiera alkoholu, włosy się nie puszą, co prawda buteleczka mała, ale wydajna, cena też przyzwoita, około 3zł za 15ml. Ale jak na taki produkt warto wydać.

    Zapraszam na mój filologiczny blog ;) Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatne notki :)!
    a co do rozdania to jak najbardziej :)


    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey hey ;)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    Więcej info u mnie na blogu http://poszukiwane-okazje.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award-kolejne.html

    Pozdrawiam MałaMi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lollipopek.blogspot.com - obserujemy ?
    świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem zbytnio przekonana do jedwabiów. Pewnie to dlatego, że jak na razie nie natrafiłam na nic dobrego c;
    it-will-be-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ktoś tu słucha Green Day'a. Już cię kocham *.* hahahahah :D

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haah, uwielbiam Green Day. To mój ulubiony zespół :D

      Usuń
  7. 30 yr old Senior Editor Walther Beevers, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like Not Another Happy Ending and Creative writing. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Ferrari 275 GTB Alloy. strona firmowa

    OdpowiedzUsuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.