Image Map

piątek, 26 lipca 2013

Imieniny ^^

Witajcie kochani ;)

Mam dzisiaj imieniny, a co za  idzie szykuje się kilometrowa nootka.

Dzień zaczął się miło. Życzenia, słodycze (powinnam się ograniczać!)
Większość prezentów dostałam wczoraj (czyt. poprzednia notka), lecz czeka mnie jeszcze wizyta u babci. Babunia ma takie samo imię jak ja, Anna, szykuje się zatem małe przyjęcie ^^
Zapewne, wujek też mi coś sprezentuje. Mam nadzieję, że będą to moje wymarzone płyty...

A propo prezentu, jak myślicie, co będzie najlepsze: lokówka, prostownica czy album Black Sabbath?


***

Dzisiaj mam święto, więc uznałam, że to najlepszy czas na mój pierwszy outfit na tym blogu. Przy okazji zobaczycie jak aktualnie wyglądam. Nie przestraszcie się :)


Bluzka: Butik 39,99 zł
Spodnie: Bershka 99 zł
Buty: CCC 99 zł

Naprawdę, nie pojmuję dlaczego inaczej wyglądam w lustrze niż na zdjęciach.

***

Dzisiaj dowiedziałam się, że zostałam nominowana do Liebster Blog Awards.
To wielkie wyróżnienie, dziękuję, więc za nie.
Otrzymałam ją od MałejMi (serdecznie zapraszam na jej bloga!)


Co najdziwniejszego i najbardziej szalonego zrobiłaś w wakacje?

Próbowałam spać z koleżanką w namiocie pod lasem. Skończyło się około 2 w nocy kiedy to usłyszałyśmy DZIKI! Biedne zwierzęta, zapewne były bardziej przerażone od nas :)

Blogi, które Nominuję:


Pytania:

1. Jaki jest Twój ulubiony wykonawca muzyczny?
2. Czy masz jakiś cel w życiu? Jeśli tak to do czego dążysz?
3. Jaki kraj chciałabyś w przyszłości zwiedzić?

Myślę, że tyle wystarczy.

***

Na koniec mam zagadkę: Kto dzisiaj kończy 70 lat?

Oczywiście, otóż jest to nikt iny jak Mick Jagger! Życzę, więc wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i aby Rolling Stonesi jeszcze długo grali dla nas :D


Pozdrawiam serdecznie, miłego wieczoru!

PS, przez jakiś czas mnie nie będzie - wyjeżdżam do babci.

12 komentarzy :

  1. Nie znam się na życzeniach na imieniny, ale trudno się mówi ^^
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i wszystkiego, czego sobie wymarzysz! :)
    Można nominować blogi, które zostały już nominowane do Liebster Blogger Award? Jeśli tak, to ja również Cię nominuję :)
    it-will-be-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, dziękuję za nominację i życzenia <3

      Naprawdę bardzo mi miło ^^

      Usuń
  2. Kurczę, ale masz piękne, długie włosy. Ja nigdy nie umiałam sobie poradzić z takimi długimi kłakami u mnie. ._.
    Dziękuję serdecznie za nominację! Pozwól, że odpowiem na pytania dopiero za miesiąc, bo jutro wyjeżdżam na trzy tygodnie. :)
    O, Mick kończy 70 lat! Nawet nie wiedziałam! Dołączam się do życzeń, bo Stonesi to legenda! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedz kiedy chcesz :)

      O moich zmaganiach z włosami będzie można poczytać. Jeśli cie zainteresuje, zapraszam.

      Usuń
  3. jejku, co prawda imieniny miałaś wczoraj..no ale wszystkiego najlepszego! :*
    śliczny outfit, a jakie masz piękne włosy! *-*


    thisisredfox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imieniny miałaś wczoraj ale i tak wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, szczęścia. Dziękuję za nominację ;D Jest to moja druga.

    http://muzyczczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    Outfit bardzo mi się podoba.
    Najładniejsza jest chyba bluzka ;)
    Pozdrawiam
    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę się spóźniłam, ale i tak zyczę wszystkiego najlepszego :>
    obserwacja za obserwacje?- jeśli tak to napisz u mnie

    tina-tinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz prześliczne włosy i twarz- wydajesz się niezwykle sympatyczna. Co do stroju nie połączyłabym tych spodni z taką bluzką (być może celowo chciałaś przełamać elegancje). Mimo to wyszło całkiem fajnie. Pozdrawiam Refleksyjnaa z http://refleksyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog. :)

    ~ Obserwuję i pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego ;3
    + świetny outfit ^^ jesteś bardzo ładna ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie album! Jak mniemam nowa "13"? nie będę ci składać życzeń bo jestem z opóźnieniem, a że nie lubię tego robić to dołączę się do wszystkich życzeń jakie dostałaś :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    http://from-a-beginning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.