Image Map

czwartek, 25 lipca 2013

Zakupy :))

Dobry wieczór!

Byłam dzisiaj razem z mamą na przedimieninowych zakupach. Dostaję od niej wycieczkę do Chorwacji, lecz moja kochana rodzicielka postanowiła dokupić mi parę rzeczy do prezentu :)

~*~


Bluzka z kołnierzykiem
Butik
39,99 zł


Granatowe koturny
CCC
99 zł (na promocji 59,99 zł)


Prezent kupiony w imieniu cioci
Wisiorek ważka
Apart
89,99 zł


 Moja mama ufundowała mi także kilka kosmetyków :)



Postaram się w najbliższym czasie napisać recenzje każdego z nich.


Ziaja
Maseczka nawilżająca z glinką zieloną
Rossman
1,59 zł


Kolastyna Young
Nawilżający krem przeciw niedoskonałościom z efektem matującym
Rossman
11,99 zł (na promocji 9,99 zł)


Garnier
Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Odżywka do włosów normalnych i matowych
Rossman
8,99 zł


Ziaja
Maska, intensywna odbudowa do włosów zniszczonych
Sklep Ziaja
6,80 zł




Która z moich nowych rzeczy podoba Wam się najbardziej?

Pozdrawiam :*

12 komentarzy :

  1. jejku, śliczna bluzeczka, koturny również!
    zazdroszczę tych zakupów♥

    pozdrawiam thisisredfox.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow buty rewelacja <3
    I Chorwacja? Mmmm ale się opalisz ;)
    Co to ziaji mają mega dobre maseczki do twarzy;)

    Zapraszam do siebie http://poszukiwane-okazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy się opalę? Sama nie wiem, mam taką nadzieję. Póki co jestem blada, jakbym w trumnie sypiała ^^

      Maseczki z Ziaji są jak dla mnie najlepsze. Tą nawilżającą kupuję już z 10 raz, maskę na włosy po raz pierwszy.

      Wpadnę :D

      Usuń
  3. buty i wisiorek najładniejsze *.*
    Wow musiało na to trochę kasy pójść. I jeszcze Chorwacja *__*
    Zazdroszczę Ci
    Zapraszam anamarafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są extra! Byłam już w Chorwacji. Było świetnie. Mam nadzieję że ci się też spodoba.

    Obserwuje
    TiniAndTini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te zakupy ^^
    najbardziej podoba mi się bluzka ;3

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wisiorek jest zajebisty *.* Na pierwszym zdjęciu rzeczywiście ważka, a na drugim już przypomina mi nietoperza, haha : ] Zapraszam: chodnikiem-wszystkiego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki wyglądają zachęcająco. Zazwyczaj stosuję tylko to, co jest polecane w internecie poprzez reklamy, lub - tak jak kiedyś - to, co było polecane w bravo, ale to były głównie zwykłe kremy od Under Twenty. Co prawda nie były złe, ale kremy to nie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chodzę po Rossmanie i wybieram to co mi się spodoba.
      I tutaj wóz albo przewóz, co fajne zostaje, co złe idzie na dno szafki :)

      Usuń
  8. Chorwacja to bardzo piękne miejsce nie raz tam byłam. Fajne te zakupy ;)

    http://muzyczczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hej ! :) super koturny :) zapraszam http://clavelena.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne koturny!
    http://diary-with-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.