Image Map

piątek, 16 sierpnia 2013

Recenzja: Garnier Hydra Adapt

Witajcie kochane!

Na wstępie, muszę wspomnieć, że dzisiaj, za dokładnie godzinę wyjeżdżam w podróż do Chorwacji :*
Wracam dopiero 24 sierpnia, co za tym idzie - nie będzie notek.

Za to ta po powrocie, będzie zawierała maaaasę zdjęć <3

~*~

W dzisiejszej notce pragnę Was przestrzec, przed jednym z największych bublów garniera, jakim jest krem "nawilżający" Hydra Adapt do cery mieszanej i tłustej.
Producent obiecuje świeżą, nawilżoną cerę do 24 godzin. Dodatkowo, krem ten ma matować...








 Cena/Dostępność:

Krem można kupić, w prawie każdym większym sklepie, za cenę około 12 zł (niby tanio, ale cena nie jest jego warta), w Rossmanie 8,99 zł.

Opakowanie:
 
Wygodne w aplikowaniu produktu

Konsestencja:

Bardzo fajna, taka sorbetowata

Zapach:

Przyjemny, bardzo delikatny. Coś jak aloes i cytrytna

Działanie:

Zacznijmy od tego, że krem tan NIE NAWILŻA. Mam cerę mieszaną, z bardzo suchymi i poddatnymi na alergie policzkami. Kiedy pierwszy raz się nim wysmarowałam zauważyłam, że krem się roluje. Po nałożeniu makijażu, schodził warstwami. Dodatkowo nie zmatowił, a nawet powiedziałabym, że jeszcze natłuścił moją cerę, tak, że świeciłam się jak lampa. Postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę i smarowac nim twarz na noc. Po jakiś 5 dniach zauważyłam, lekkie bo lekkie, wysuszenie skóry.

Wydajność:

Dobra, kremu nie da się zużyć :/


Podsumowanie: Garnier Hydra Adpat, jest jednym z najgorszych kremów jakie miałam. Lepiej kupic sobie krem Synergen bądź perfecta, za tą samą cenę i używać go krócej niż ten.

Moja ocena: 2/10

A wy? Miałyście ten krem, lub inne jego wersje? Jakie odczucia?

15 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze żadnego kremu z Hydra Adapt, ale słyszałam o nich bardzo dużo pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam różowy do suchej i bardzo suchej i jestem mega zadowolona :) zapraszam do przeczytania recenzji ---> http://kasiuulkowyblog.blogspot.com/2013/08/recenzja-kremu-garnier-hydra-adapt.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu. A ja jutro zaczynam wlasnie go testować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go miałam, nie jest najgorzej :)

    http://naatalieees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale skusiłaś mnie do tego aby go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie testuję z tej serii Krem do cery zmęczonej i pozbawionej blasku. Jak na razie mam pozytywne odczucia :). Nominowałam Cię do Liebster Award http://kosmetycznakrainaa.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taki, jest bardzo dobry. ;)
    + obserwuję, byłabym wdzięczna, gdybyś zrobiła to samo u mnie, z góry dziękuję. ;3
    glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście nie lubię kompletnie kosmetyków z Garniera. Zawsze wysuszają i niszczą mi skórę a mam skórę atopową (alergia) i musze uważać z takimi "dziełami" . Więc osobiście stosuję różne kosmetyki firmy U20 i jestem na prawdę zadowolona bo sprawdzają się świetnie ^^

    http://insignificantbaby.blogspot.com/
    Zapraszam , jeśli się spodoba to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście nie stosuję kosmetyków z Garniera.
    Szampon w ogóle nie ma mowy abym go używała bo strasznie zepsuł mi włosy i są teraz suche i zniszczone a do tego puszą się :\
    Niestety :(
    Pozdrawiam i życzę weny ;)
    Obserwuję

    http://about-the-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie mialam tego kremu i po twojej ocenei raczej go nie zkaupie...
    Co to za krem ktory sie roluje !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpisuje się pod Twoim postem rękoma i nogami, jest to najgorszy krem jaki mogli wyprodukować i wpuścić na Polski rynek ://

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj ;)
    zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    joanna-giovanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Award, http://shopkeeperka.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog! Podoba mi się wszystko...
    Zapraszam do mnie ! :P
    Może obserwujemy? Jak coś to napisz u mnie ja obiecuję że się odwdzięczę :*
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.