Image Map

wtorek, 13 sierpnia 2013

Wyniki rozdania

Witajcie kochani!

Na samym początku, chciałabym przeprosic Was za nieobecnośc na blogu. Miałam parę spraw, lecz postaram się szbybko nadrobic zaległości.


Przjdźmy jednak do rzeczy, mam wyniki Wakacynego rozdania ^^


Co prawda, godzinę po tym jak obiecałam, lecz cóż tu dużo mówic - zwyczajnie nie dałam rady. Spodziewałam się maksymalnie 20 kandydatek, a tu około 60 poprawnych zgłoszeń :)
Dziękuję Wam za to serdecznie. Mama nadzieję, że po rozdaniu nie opuścicie mojego bloga.

Teraz jednak wielka chwila...
Otóż zwyciężczynią zostaje <tamtadadam>



 Serdecznie gratuluję zwyciężczyni.
Wkrótcę napiszę do Ciebie email.


Pozostałym uczestniczkom szczęścioe nie dopisało, ale kto wie, może kiedyś jeszcze zrobię rozdanie...



11 komentarzy :

Wiadomości zawierające (tylko i wyłącznie) link do Waszego bloga/strony internetowej usuwam. Podobnie będzie się działo z tymi obraźliwymi, wulgarnymi.

Dziękuję serdecznie za komentarz, każdy z nich jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.